maandag 1 juni 2026

gastkaartjes voor 4-Season

 

Hallo Allemaa,


Ik mocht een gastkaartje maken voor het 

4-Season Challenge blog

Dit keer is de uitdaging: stempelen zonder in te kleuren, de achtergrond er omheen mag wel!

Ik heb een sterkte en condoleance kaartje gemaakt, voor de voorraad, want het blijven voor mij moeilijke kaartjes om te bedenken en te maken, zeker onder tijdsdruk. Deze heb ik een paar jaar terug ook al eens gemaakt en deze stencil en stempel van MD "Tiny" weer opgezocht.

Meteen maar 2 gemaakt en laat ik zien op mijn blog, Bij 4-Seasons zie je de lila uitvoering.


Het stencil en stempel zijn van Marianne design en ik blijf ze mooi vinden voor dit soort kaarten.


 
Ook de rand eromheen is een stans van MD en ik heb een bijpassend gekleurd randje onderuit gedaan.

Verder valt er niet veel over te zeggen, dus laat het hierbij.

Doen jullie ook gezellig mee met deze stempelchallenge ... ik heb ook een reminder gemaakt, die zien jullie over twee weken

Colien, Nelly en Danielle, het was heel leuk om een kaartje te maken voor jullie challengeblog!


groetjes van Gerie



26 opmerkingen:

  1. Ik kom via 4 Seasons want je staat nog niet in de lijst Gerie. Wat heb je prachtige stijlvolle kaarten gemaakt met het stencil en de stempel in mooie zachte tinten waardoor het niet somber is want dit soort kaarten is idd niét echt makkelijk.
    Bijna gedaan met de hitte,was het te doen in huis??
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ze zijn prachtig, en heel mooi in de verschillende kleuren Gerie! Ik ga het nu ook eens proberen, want ik heb de stempel en het stencil ook al een paar jaar ergens liggen! Hopelijk blijven ze nog een tijdje in je voorraad doos zitten. Een fijne dag !
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerie: wat mooi en stijlvol! Hier hoeft inderdaad helemaal geen kleur bij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaarten heb je gemaakt voor dit altijd moeilijke onderwerp.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ik had ze daar gezien wat heb je dit gaaf gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze geweldig!! Vooral de lila paarse. Heel tof ook in combinatie met het achtergrond stencil.
    Ik hoop komende week ook een x tijd te maken om met deze challenge aan de gang te gaan. Ik heb al wel een idee.
    Vandaag gaat niet lukken helaas. De hele dag afspraken, iets van mama taxi.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een mooie stijlvollekaartjes, meer heb je niet nodig
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn 2 prachtige kaarten, leuk het stempelwerk op de achtergrond, ik vind de kleuren die je gebruikt hebt ook erg mooi,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit prachtige condoleance kaarten. Ik onthou het even… heb de materialen ook…. Ik zit zeker in de huwelijkskaarten . Vroeger trouwden er veel mensen in mei… vind het leuk om dit soort kaarten te maken… Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.. mij is het niet gelukt. Volgende maand … Ik zie in de krant dat het nog mooi weer is bij jullie . Maar lekker genieten. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige condoleance kaarten Gerie.
    Het komt altijd onverwachts, altijd makkelijk om op voorraad te hebben.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gerie, ik hou hier zo van. Prachtig gecombineerd het stencilwerk en de stempels. Heel leuk dat je gastdesigner mocht zijn!!!
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie condeleance kaartjes en gave challenge leuk dat je het bent, liefs blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaarten heel mooi, onder tijdsdruk dan heb ik er ook altijd moeite mee, maar het is je gelukt.
    Je kaartje van hieronder wat een leukerd is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaarten ..inderdaad ze moeten er dan ineens komen en zijn niet de makkelijkste kaarten.
    Liefs en fijne dag Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige sterkte en condoleance heb je gemaakt. Mooi ook in deze kleuren. Prachtige stempels en mooie bijpassende achtergrond heb je ook gemaakt.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaartjes, Gerie. Ik herinner me zoiets inderdaad. De kleuren vind ik ook heel mooi voor condoleancekaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie stijlvolle condoleance kaarten Gerie. Mooi die silhouette stempels tegen de zachte kleurtjes. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn prachtige, stijlvolle kaarten geworden, erg mooi!
    En fijn dat je gastdesigner wilde zijn, daar zijn we erg blij mee.
    grtz Colien [4SCB]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh... wat mooi gemaakt deze kaarten!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee mooi gemaakte condoleancekaarten in deze kleuren. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn deze twee GD sterkte kaarten mooi geworden Gery !!
    Goed bezig geweest , met deze stempels .....groeten Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat zijn die mooi voor deze trieste gelegenheid, klasse hoor.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt prachtige kaarten voor deze gelegenheid maar ik vind ze ook mooi voor een verjaardag hoor! Met een andere tekst er op uiteraard, hihi. Hopelijk heb je deze niet snel nodig. leuk dat je G.D. mocht zijn. Groetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaarten en wat leuk dat randje eromheen! Hopelijk heb je ze niet snel nodig maar eigenlijk vind ik dit soort kaarten ook voor een verjaardag nog wel te doen, met een andere tekst dan!
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes en fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten heb je gemaakt. Hopelijk blijven ze lang ongebruikt.
    xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn prachtig geworden Gerie.
    Hopelijk blijven ze nog lang in je eigen voorraadje zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langkomen en ik geniet heel erg van jullie achtergelaten berichtjes! Lieve groetjes van Gerie