vrijdag 22 mei 2026

Happy Birthday

 

Hallo Allemaal,


Zomaar even een gezellig verjaardag-kaartje die vast binnenkort van pas komt. Ik heb niet stil gezeten want het was knutselweer met al die regen, maar... ik mag daar nog niets van laten zien want het zijn gastkaartjes of voor een bruiloft van oud collega. Maar ik was met deze standaard bezig van spellbinders en dacht: op één ervan mag mijn vriendje "de egel" weer eens shinen, 

het blijft zo'n leukerd!


Te laat om mee te doen bij DCL met het mini knoopje, hihi


De maat van het schoolbord standaartje is ongeveer 10x13 cm

De kleuren komen niet zo heel goed tot zijn recht maar het is een fris en fruitig kaartje qua kleur! 

Het is mij opgevallen dat de meeste kaartjes er weer sneller op staan, dus dat is heel fijn ... het was soms wel een zoekplaatje! 

Ik wens jullie allemaal fijne Pinksterdagen, het wordt fantastisch weer, 

dus met genieten moet wel lukken!

xx Gerie



donderdag 14 mei 2026

Joyful Christmas

 

Hallo Allemaal,


Maia vond de kaart heel erg mooi en we hebben fijn gemaild.

Vandaag niet oppassen want we zijn allemaal vrij met Hemelvaartsdag ... ik dacht vd week dan ga ik een kerstkaartje maken en gezellig mee doen met de kerstkaartendonderdag!

Deze stans lag al een poosje te wachten de beer heet Oli en ben ik mee aan de slag gegaan. Deze label van Marianne design ook al lang niet gebruikt en papiertjes uit de voorraad van allerlei blokjes. De sjaal en muts heb ik ingekleurd met copics en de witte gelpen ook hier en daar een stipje en streepje. Mijn dure potje sneeuwpasta was weer hard geworden nog geprobeerd met water te mengen, hielp  niet dus ...  maar weer mijn witte acryl verf gebruikt voor de bomen.



De gebruikte stans


Ga deze linken bij 52 weeks to Christmas week 20
en daarna gezellig bij jullie langs en hopen dat jullie blog niet verstopt blijft.

Fijne dag vandaag, ook  al zit het weer niet mee!
xx Gerie




donderdag 7 mei 2026

Verjaardagspost voor Maia

 

Hallo Allemaal,


Vandaag geen kerstkaart maar een verjaardagskaart voor Maia (Valkenest) heb de kaart zondag al gepost  dus moet er wel zijn vandaag. Trouwe volgers weten dat we al een poos kaarten tot 20 gram maken en dat is weer gelukt! Ik maak steeds lichtere kaarten om te versturen want vind de dure postzegels absurd.

Dit is de gemaakte kaart voor Maia


Een beetje gelift van Femminde, ik vind deze scallop stans zo leuk om te gebruiken en al die bloemetjes, daar wordt je altijd blij van toch?! Ook kan ik mijn best wel grote voorraad kantjes en lintjes induiken en gebruiken. Nog een keer met andere achtergrond maar de bovenste is toch helderder.


Een hele fijne dag vandaag Maia, mail volgt nog!


Zo leuk twee winners en een eer om gast kaartjes te mogen maken!

                 

En gister al een hele mooie kaart en prijs in de brievenbus van 4-Seasons!
Enorm bedankt Colien, Nelly en Daan.

Ik ga deze post inplannen op 10.00u, misschien scheelt dat in tijd met het publiceren op mijn blog?

Fijne dag vandaag en tot de volgende kaart,
xx Gerie