Hallo Allemaal,
Zomaar even een gezellig verjaardag-kaartje die vast binnenkort van pas komt. Ik heb niet stil gezeten want het was knutselweer met al die regen, maar... ik mag daar nog niets van laten zien want het zijn gastkaartjes of voor een bruiloft van oud collega. Maar ik was met deze standaard bezig van spellbinders en dacht: op één ervan mag mijn vriendje "de egel" weer eens shinen,
het blijft zo'n leukerd!
De kleuren komen niet zo heel goed tot zijn recht maar het is een fris en fruitig kaartje qua kleur!
Het is mij opgevallen dat de meeste kaartjes er weer sneller op staan, dus dat is heel fijn ... het was soms wel een zoekplaatje!
Ik wens jullie allemaal fijne Pinksterdagen, het wordt fantastisch weer,
dus met genieten moet wel lukken!
xx Gerie